• شهرداری منطقه 4
  • پل تاریخی آجی چای
  • میدان ستارخان
  • نورپردازی میدان جهاد
 
تاریخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399     |     کد : 4090

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری منطقه 4 تبریز عنوان کرد:

پاسخگویی و پیگیری، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری منطقه 4 تبریز از پاسخگویی و پیگیری مستمر برای رفع مشکلات شهروندان خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 4 تبریز، مهدی خلیل‌زاده با بیان این خبر، افزود: به منظور حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی، پاسخگویی و پیگیری مستمر را در دستور کار دارد.
وی بیان داشت: طی چهار ماه ابتدایی سال، 717 مورد درخواست های شهروندان به این واحد ارجاع شده است که از این بین 682 مورد رسیدگی شده و 35 مورد دیگر در حال بررسی است.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه4 با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان، تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت و کارکنان شهرداری منطقه4 ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان است.
خلیل زاده گفت: شهروندان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و اگر مشکلی در محل زندگی خود داشته باشند را اعلام کنند تا جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.

 


PDF چاپ چاپ