به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار کلانشهر تبریز، مهدی خلیلزاده با بیان این خبر، افزود: به منظور پاسخگويي به مطالبات شهروندان، طي يك ماه گذشته به درخواست 188 شهروند رسيدگي شده است.
وی بيان داشت: 56 مورد از این درخواستها مربوط به حوزه معاونت مالي و اقتصادي، 65 مورد مربوط به حوزه خدمات شهری، 35 مورد مربوط به حوزه شهرسازي، 18مورد مربوط به حوزه فنی و عمرانی، 12 مورد مربوط به فضاي سبز و دو مورد در ارتباط با ساير حوزهها است.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه4 با تاکید بر لزوم خدماترسانی شایسته به شهروندان، تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت و کارکنان شهرداری منطقه4 ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان است.